Forum (prima pagina)

Concurs Ecotic

10 messages - 1455 views Feed-icon
MaiMultVerde si Asociația Eco Tic vă invită la un concurs de protecția mediului! Cautăm școli de nivel gimnazial din urmatoarele orașe: București, Brașov, Cluj, Iași, Timișoara. În prima etapă a concursului, câte patru școli din fiecare dintre aceste orașe vor intra într-o competiție de selectare și reciclare de hârtie, plastic și deșeuri electrice și electronice. Concursul va continua la nivel național cu alte activități prin care elevii vor dovedi cât de mult pot ajuta mediul înconjurator. Va așteaptă multe surprize și premii! Vă puteți înscrie sau puteți solicita mai multe detalii scriind pe adresa miruna@maimultverde.ro, pana pe data de 5 decembrie ac.
salut
F3ae5f989595663407c8f7743231fa49
hello sunt din petrosani de ce nu includeti si aceasta zona ?? veniti si la noi sunt elevi ai aici deosebiti succes
Buna, Raluca. Proiectul a inceput deja de ceva timp, scolile au fost selectionate pentru concurs, inclusiv in Iasi, deci e oarecum tardiv. Dar cu siguranta vor mai fi proiecte la care si alti copii pot sa participe. Vorba ceea, mai bine mai tarziu decat niciodata :) Si ca sa vezi cum merg lucrurile, http://maimultverde.ro/cms/verdis
Hello, sandinela :) Cu siguranta si in Petrosani sunt copii deosebiti, ca mai peste tot prin tara. Daca am putea sa-i vedem pe toti implicati in astfel de proiecte ar fi minunat, din pacate nu e chiar atat de simplu. Oricum, speram sa ajungem in cat mai multe locuri cu diverse proiecte. Keep you posted! :)
zona fagarasului e inclusa?
salut IOAN din PETROSANI valea jiului VA SALUTAM dorim sa ne includeti si pe noi in proiectul vostru si scolile din petrosani doresc sa se implice in actiuni ecologice succes si va rugam sa ne contactati daca includeti si scoli din petrosani in programul vostru multumim sandinela
In Ploiesti nu prea se fac activitati nu?